колеги, а възможно ли е да съм си купил някакви менте накладки, защото збаелязах 4е вътрешните и на двете задни-бяха износени все едно са опирали на фланеца на диска?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Спирачките на 155-проблем голям!!!!
Collapse
X
-
@ Hristian37
Не съм чул тука да има сервиз като на Vaskoto 1.
Почти във всички градове на Алфите се гледа като на извънземно.
За да са износени задните накладки и само едните - цилиндърчета или са блокирали, или водачите са клеясали.Също ивъжетата за ръчната или механизма да е клеясал и като опънеш ръчна да не се връщат после.Диска като се върти избутва накладките но недостатъчно. навремето имах 125Р и като ми бяха клеясали механизмите за ръчната в самият апарат се получаваше такъв резултат.
На Алфата не съм отварял задни спирачки и не знам какъв е механизма.
На 125 цата имаше 5 тарелчати пружини и те омекват с времето и не се връща достатъчно механизма след отпускане на ръчната.Освен това буталото беше на 2 части с резба - две бутала влизат едно в друго с резбаи вътре между двете са описаните тарелчати пружини.Възможно и на Алфата да е подобен механизма.Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)
Comment
-
Първоначално публикувано от Hristian37kris11, както вече писах, апаратите ги свалях и имаше основно почистване - сега буталцата се въртят почти на ръка, водачите също ги чистих и леглата им. А относно ръчната, понеже има блокирало жило съм я откачил от лоста, върната е в крайно положение, обаче оправия няма
има вероятност поради това, че не си дърпал ръчната
механизмите на ръчната не са се разпънали и поради тази причина накладките са далече от спирачният цилиндър
и при натискане на спирачният педал, голяма част от работният ход на педала отива за да нагнети количество течност която да избута накладките
Comment
-
Първоначално публикувано от голямата рибаПървоначално публикувано от Hristian37kris11, както вече писах, апаратите ги свалях и имаше основно почистване - сега буталцата се въртят почти на ръка, водачите също ги чистих и леглата им. А относно ръчната, понеже има блокирало жило съм я откачил от лоста, върната е в крайно положение, обаче оправия няма
има вероятност поради това, че не си дърпал ръчната
механизмите на ръчната не са се разпънали и поради тази причина накладките са далече от спирачният цилиндър
и при натискане на спирачният педал, голяма част от работният ход на педала отива за да нагнети количество течност която да избута накладките0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Първоначално публикувано от голямата рибаПървоначално публикувано от Hristian37kris11, както вече писах, апаратите ги свалях и имаше основно почистване - сега буталцата се въртят почти на ръка, водачите също ги чистих и леглата им. А относно ръчната, понеже има блокирало жило съм я откачил от лоста, върната е в крайно положение, обаче оправия няма
има вероятност поради това, че не си дърпал ръчната
механизмите на ръчната не са се разпънали и поради тази причина накладките са далече от спирачният цилиндър
и при натискане на спирачният педал, голяма част от работният ход на педала отива за да нагнети количество течност която да избута накладкитеАlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)
Comment
-
Първоначално публикувано от Hristian37е и какво да правя сега- давайте акъл0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Основния проблем ти е,че си разкачил ръчната?????Вземи си ново жило,и го смени!На мен когато ми се износиха накладките се наложи да драпна ръчната няколко заба за да имам задни спирачки!Иначе педала ми беше малко ниско!Е не като про теб,но като се има предвид ръчната???ALFA ROMEO T.SPARK 1,8V
Comment
-
колеги, аз вече се отказах да се занимавам с алфата - явно не мога да я оправя и идеи нямам ве4е.Единственото което си мисля е обезвъздушаването - в смисъл че тръгвам от най далечното колело(задно дясно) и след това задно ляво. Но при условие 4е на помпата са вързани на кръст би трябвало следващото да е предно ляво. Незнам отчаян съм и ве4е неискам да се занимавам - такъв проблем има само при алфите.Преди с 33ката стана абсолютно същото - оправи се като махнах кантара и вирзах задните колелета на едно както при ладите и отделно предните - играх си 1 седмица, но просто с 155 пари да ми дават тази процедура няма да я правяALFA 155 TS 1.8 -93
Comment
-
Днес проверявах цени 1 то жило - ляво или дясно е само 18 лв. Ще сменям лявото защото бронята му е ударена и доста корозирала. Вчера голям зор видях докато раздвижа механизма.
В "БулАвто" във варна срещу Метро проверих имат машина за смяна на спирачна течност /15 лв + стойността на спир. масло/ . Ще я направя тази процедура.Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)
Comment
-
Първоначално публикувано от beili Покажи съобщениеНякой знае ли сервиз в Бургас, за смяна на спирачна течност с машина.Държа да е с машина,за да съм сигурен,че ще е добре обезвъздушена след това.
Пиши в общи приказки по-голям ефект ще има...
А за обезвъздушаването ,даже и да имаш малко въздух в системата след няколко дена каране ще си излезе сам
ТОВА СМЕЯ ДА ГО ТВЪРДЯ С ПЪЛНА СИЛА!!!При мен го тествах в реална обстановка....sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
Comment